Snídaňové smoothie je moderním způsobem stravování

Doba čtení: 2 minut

Zná to snad každá maminka malých dětí, že na přípravu pořádné snídaně nemá pro sebe nemá dostatek času. Děti v batolecím věku jsou malé všetečky, jež zaberou veškerý čas. Sotva se naučí chodit, už musejí prozkoumávat svět. Co kdyby jim náhodou něco uniklo a ony o něco zajímavého přišly. A tak nenechají svou maminku ani chvíli posedět a směle se pouštějí do svých výprav za poznáním. V takovém případě, je-li hlad, přijde jistě vhod snídaňová smoothie. V čem tkví její výhoda a jaký je recept na smoothie?

Suchý rohlík není vydatná snídaně

Hodně maminek řeší snídani rychlou konzumací suchého rohlíku, ke kterému vypijí studený čaj, jenž si stihly ráno uvařit. Než se však dostaly k jeho vypití, ztratil veškeré své teplo. O rohlíku bez přílohy se nedá hovořit jako o kvalitní a vyvážené stravě. Ale co si budeme povídat, maminka je ráda, že vůbec něco sní. Přitom řešení se nabízí celkem jednoduché, a k tomu navíc i vydatné a zdravé.

Snídaňové smoothie je ideálním pokrmem pro každého, kdo se chce stravovat podle zásad vyvážené výživy, ale zároveň mu chybí dostatek času na jeho přípravu. Zkuste obohatit svůj jídelníček o ovocnou nebo zeleninovou bombu v kombinaci s proteinem, kterou připravíte během okamžiku. A můžete zkusit i smoothie pro děti, pro něž nápoj bude vydatnou dopolední nebo odpolední svačinou.

Smoothie. Zdroj obrázku: Pixabay.com

Mikronizované bílkoviny vás připraví na náročný den

Zdravá snídaně by měla sestávat zejména ze sacharidů a bílkovin, jež jsou pro fyziologické fungování organismu nezbytné. Výhodou proteinového smoothie je to, že obsahuje mikronizované bílkoviny, jež se lépe vstřebávají. Jeho konzumací dostanete do těla svou ranní proteinů a vy budete připraveni na náročný pracovní den. Vše vám půjde lépe od ruky, protože váš organismus bude dobře nastartován. Které příchuti dáte přednost? Máte raději mango a berry, banán-čokoládu, jahodu-vanilku nebo matcha-lime? Záleží jen na vás, na co máte větší chuť. Kromě proteinů získáte s každou porcí smoothie také denní doporučenou dávku vitamínu C.

Žijte zdravěji s mikronizovanými proteiny, jejichž konzumací získáte sílu potřebnou pro plnění svých pracovních povinností.

image sources

  • snídaňové smoothie: Ilustrační foto: PIxabay.com

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Souhlasím
Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Cookies jsou malá data, která jsou odesílána z webu a ukládána ve vašem prohlížeči během procházení internetových stránek. Váš prohlížeč ukládá každou informaci do malého souboru, který se nazývá cookie. Když si vyžádáte zobrazení další stránky, váš prohlížeč odešle cookie zpět na náš server. Soubory cookie byly navrženy tak, aby byly spolehlivým mechanismem pro webové stránky k zapamatování informací nebo zaznamenávaní aktivity uživatele.

Jaká cookies používáme?

Technická cookies

Jedná se o dočasná data, která si zakládá náš webový server a jsou nutná k tomu, aby naše webové stránky byly funkční

Cookies k analytickým a marketingovým účelům

Save settings
Cookies settings